Український бджоляр експортуватиме готову продукцію до Японії – SEEDS

Україна є одним із світових лідерів з експорту меду. Утім, за кордон продають переважно сировину. Експорт готової фасованої продукції бджільництва з доданою вартістю розвинений менше. Днями український виробник підписав угоду про експорт такої продукції до Японії, повідомляє SEEDS.

Новий експортер меду – бджоляр з Новоолександрівки (Луганщина) Михайло Гребенник. Вирішити технічні деталі та здійснювати перемовини виробникові допомогли консультанти Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України”. Для налагодження зв’язків та підписання експортних угод знадобився рік роботи.

“Спочатку я відправив до Японії зразки стільникового меду. Це невикачаний мед в сотах, він дуже цінується за кордоном. Наш бізнес-партнер був задоволений медом з Луганщини. Зараз готуємо партію цьогорічного меду з різнотрав’я, його продаватиме найбільший інтернет-магазин меду в Японії”, – говорить Михайло Гребенник.

Зазвичай мед з України експортують великі трейдери, які оптом закуповують мед у бджолярів.

“Експорт меду з пасіки Михайла Гребенника ним самим – один з унікальних прикладів, коли додану вартість отримає бджоляр. Для створення такого прикладу ми залучили досвідчених експертів з експорту продовольчої продукції в Японію, які добре розуміються на особливостях цього ринку. Без такої допомоги було б дуже складно визначити, який саме медовий продукт буде цікавим вибагливим японським споживачам, як він має бути запакований та представлений на полиці. Створення такого позитивного прикладу допоможе місцевим бджолярам повірити у свої сили”, – вважає керівник напряму з розвитку медового бізнесу Проєкту USAID Руслан Марков.

 


Джерело https://www.seeds.org.ua

Відповісти

Ваш email не публікується