На українському ринку з’явився новий бренд систем зрошення – AgroTimes

Компанія «Варіант Агро Буд» створила бренд «Variant Irrigation», основною метою якого є фокусування на системах зрошення.

Про це повідомляє «Варіант Агро Буд» на своїй Фейсбук-сторінці.

«Ми перейняли найкраще від старої ТМ «Variant Agro Build» та зосередили весь виробничий й інтелектуальний потенціал на розвитку дощувальної техніки оновленого бренду. Системи зрошення – це не нова сфера діяльності «Варіант Агро Буд». Адже на 2021 рік вже більше 100 господарств використовують широкозахватні дощувальні машини нашого виробництва. Сьогодні команда з понад 400 співробітників на 16 тис. м2 виробництва працює, щоб допомогти розкрити економічний потенціал українських агрогосподарств», – відзначають у компанії.

Раніше повідомлялося, Variant Agro Build виготовила зрошувальну машину з різною довжиною крил.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується