Через дефіцит зерновозів ринкові ставки плати виросли до 1 тис. грн/добу – AgroTimes

У піковий період перевезення «Укрзалізниця» об’єктивно не забезпечує відвантаження і перевезення заявлених вантажовідправниками обсягів.

Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник директора Департаменту з комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачьов.

Основними причинами збоїв він назвав дефіцит локомотивної тяги та недостатню кількість локомотивних бригад; нестачу персоналу на станціях (укладачі, оглядачі вагонів, комерційні агенти і т.д); зростання пасажирських перевезень (вантажні локомотиви залучаються для пасажирського руху); проведення планових ремонтів на залізничній інфраструктурі (заміна стрілочних переводів, ремонт верхньої будови колії і т.д.

Валерій Ткачьов також назвав і зовнішні чинники, серед яких: відсутність повноцінного місячного планування навантаження вантажовідправниками (погрузка планується з горизонтом 3-5 днів; волатильність навантаження протягом тижня; зростання сортувальної роботи на станціях; збільшення вагонопотоку з групових й повагонних відправок; зростанням кількості власників вагонів, що призвело до різкого падіння ефективності експлуатації вагонного парку та зростання коефіцієнту порожнього пробігу тощо.

«Зниження швидкості просування вагонів і погіршення обороту вагонів стимулює попит на вагонний парк. Вже зараз ринок відчуває дефіцит в наявності піввагонів, зерновозів, цементовозів. Цей попит стимулює зростання ставок плати за використання вагонів. Ринкові ставки плати на ЗРВ виросли до 1 тис. грн/добу», – зауважив він.

За його словами, за минулу оперативну добу Центр транспортної логістики «Укрзалізниці» (ЦТЛ) не забезпечив подачу 1986 вагонів при загальній заявці у 3181 вагонів. Фіксується зростання кількості заявок на вагони ЦТЛ, вантажовідправники починають завищувати кількість заявок.

«Аграрії констатують гостру нестачу порожніх ЗРВ і падіння швидкості руху поїздів, при цьому в Україні вже зібрано понад 42 млн тн зернових. Ситуація буде ще погіршуватися з початком збору пізньої групи зернових та олійних», – додав Валерій Ткачьов.

Нагадаємо, на Тернопільщині зупинилася робота елеваторів.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується