Аграріям розповіли, чи варто купувати ЗЗР та насіння в інтернеті — SuperAgronom.com

Інтернет-шахрайство в останні роки завдає значних збитків аграріям не тільки України, але і усього світу. У зв’язку з цим багато підприємств перестали довіряти онлайн-платформам і купують тільки в офлайн режимі. Фахівці LNZ Group розповіли, чи варто здійснювати транзакції в інтернеті і як зміниться сфера у найближчі п’ять років.

Про це йдеться у матеріалі «Микола Мандра: Онлайн-продажі в агро ― це не тренд, а реалії сьогодення» на Kurkul.com.

Агробізнес, як і будь-яка інша сфера, з розвитком технологій стрімко змінюється. Попри те, що учасники агроринку зазвичай досить консервативні, навіть найзатятіші розуміють — щоб залишатися прибутковими та ефективними, необхідно застосовувати рішення, які пропонує сучасний світ. Мова йде про онлайн-продажі, які в агросфері тільки почали розвиватись.

Звичайно, перешкоджає цьому розвитку наявність інтернет-шахраїв, але, зазначають у LNZ Group, якщо купувати товари лише у перевірених інтернет-дистриб’юторів, онлайн-торгівля в агросфері швидко набуде популярності і аграрії нарешті перестануть боятись купувати навіть великі партії товару через цифрову платформу.

 

«Поступово все більше клієнтів переходять на онлайн-замовлення. Все, чого не вистачає агросектору — це довіра до інтернет-продавців. Якщо люди будуть замовляти товари тільки у перевірених інтернет-дистриб’юторів, а не підробки за півціни від не перевірених продавців з Olx, Prom.ua та інших платформ, то незабаром вони зникнуть і не будуть псувати довіру аграріїв до замовлень через інтернет», — розповідає Микола Мандра, керівник LNZ Web.

 

 

«Ми постійно працюємо над тим, щоб надати клієнтам максимум інформації, яка підтверджує оригінальність і якість товару: сертифікати, посилання на сторінки виробників, де ми зазначені як офіційні дистриб’ютори. Також на прохання надсилаємо клієнтам фото продукції зі складу до її відправлення, щоб клієнт міг перевірити оригінальність у виробника», — підкреслив пан Микола.

 

За його словами, конкуренція в онлайн-продажах регульована платформами, на яких розміщується реклама, тобто Google і Facebook. На даний час вона невелика, але з кожним роком буде тільки зростати. Чим більше буде інтернет-магазинів, тим більшою буде ціна за перші рекламні місця і більш жорсткою буде конкуренція. У такому випадку виграють тільки ті платформи, у яких буде кращий асортимент та привабливі ціни.


Джерело https://superagronom.com

Відповісти

Ваш email не публікується