Продавати плодоовочеву продукцію в месенджерах та соцмережах нескладно – SEEDS

Про те, чи реально продавати фрукти та овочі в соцмережах, і як це робити найефективніше, розповів консультант Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Олександр Українець під час Онлайн-конференції: «Фрукти, горіхи та овочі Східної Європи», яка відбулася 9 червня, повідомляє SEEDS. Захід був організований міжнародною платформою EastFruit за підтримки Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) і Європейського банку реконструкції та розвитку (EBRD).

«Продавайте там, де збираються люди – за таким принципом вже тисячі років працює торгівля. Саме з цієї причини продавці пішли за покупцями в Інтернет. Час змінюється, якщо 10 – 15 років тому це були дошки оголошень, кожен намагався створити собі сайт, то на сьогодні це вже неактуально. Більшість сучасних людей проводять час в соціальних мережах і месенджерах, тому продавати потрібно саме там », – зазначає Олександр Українець.

Кількість соціальних мереж і месенджерів зростає щорічно. Існують соціальні мережі як для спілкування, так і для обміну медіаконтентом. Найпопулярніші на пострадянському просторі – це Facebook, Вконтакте, YouTube, Instagram. Популярність серед месенджерів завоювали Telegram, Viber, WhatsApp і Facebook Messenger.

За словами фахівця, ефективність месенджерів вважається вищою, ніж ефективність соціальних мереж, оскільки відсутня так звана «розумна» стрічка, в якій обмежений перегляд всіх повідомлень. Читаність повідомлень в месенджерах становить близько 80-90%.

Для того, щоб продавати продукцію в месенджерах існує два шляхи. Перший – витратний, вимагає багато часу і фінансів. Це створення своєї групи, її розкрутка та просування. Другий – дозволяє почати продажі моментально. Для цього потрібно скористатися вже існуючими групами для продажу овочів і фруктів.

Яку платформу обрати?

Сьогодні в Інтернеті існує достатньо груп з продажу овочів і фруктів. Їх чкількість постійно зростає. Групи відрізняються кількістю учасників, правилами, спеціалізацією, регіональністю. Подібні групи є в Telegram, Viber, Facebook, Вконтакте.

«Ви можете додатися в будь-яку з них і почати продажі вже зараз, але ми вам все-таки рекомендуємо скористатися торговою платформою проекту EastFruit, де продають виключно овочі і фрукти – EF Trade Platform. Вона створена на базі месенджера Telegram.

Чому Telegram? На нашу думку, це найлегший, найзручніший месенджер. Він надає найбільше можливостей для бізнесу та ефективних продажів.

В Україні більш популярним вважається Viber, але він непорівнянний з Telegram. Telegram набагато випереджає Viber за всіма бізнес-показниками », – говорить консультант ФАО.

Чим ця торгова група відрізняється від інших, і що робить її ефективною для продажу продукції?
EastFruit Trade Platform сьогодні є найчисельнішою групою з продажу плодоовочевої продукції. Кількість її учасників стає дедалі більшою – на сьогодні більш ніж 16 тис. За останні півроку до групи приєдналося 6 тис. користувачів, розповідає Олександр Українець.

«Багато учасників на нашій платформі – це реальні верифіковані виробники і трейдери, яких ви не знайдете на інших майданчиках», – каже фахівець.

Географія учасників

За рік на майданчику розмістили свої пропозиції виробники або трейдери з 49 країн світу. Більшість учасників це компанії з Росії, Узбекистану, Казахстану, України, Молдови, Грузії, Білорусі. Представлено всі країни пострадянського простору.

«Тільки цей майданчик дає вам інтеграцію з веб-порталом №1 в російськомовному Інтернеті – east-fruit.com. Всі оголошення, які ви розмістили в групі, автоматично опубліковуватимуться в розділі на сайті. Це абсолютно безкоштовно.

Чіткі правила, прописані, виходячи з досвіду найбільш ефективних продажів, які неухильно дотримуються. Тому нашим майданчиком легко і зручно користуватися. За дотриманням правил на EastFruit Trade Platform постійно стежать модератори.

Ще одна перевага – відсутність реклами. Оскільки ми самі нічого не продаємо, наш майданчик вільний від реклами і немає ніяких конфліктів інтересів з її учасниками », – зазначає Олександр Українець.

Ось декілька порад від консультанта:

Як підвищити ефективність оголошень?

Найважливіше – це потрапити в пошук. Не всі користувачі постійно стежать за мессенджерами. У більш ніж 40% користувачів Telegram повідомлення вимкнені для всіх каналів. Вони переглядають повідомлення від випадку до випадку. Коли накопичується велика кількість повідомлень, люди, щоб не витрачати час, зазвичай використовують пошук. Якщо ви подасте інформацію неправильно, то користувач не знайде ваше оголошення в пошуку.

Як уникнути помилок?

Типова помилка – в тексті оголошення не вказана продукція, при цьому є фото товару. Але якщо ми в пошуку введемо назву продукту, знайти його не вдасться, оскільки воно не зазначено в тексті повідомлення. Теж стосується і оголошень-картинок. Тому обов’язково вказуйте назву продукції і дублюйте важливу інформацію в тексті оголошення.

Ще одна помилка – коли в оголошенні не вказано країну. Обов’язково пишіть в тексті назву країни і міста, адже група міжнародна.

Також важливо правильно використовувати медіа.

Не варто розміщувати багато схожих фотографій, які не несуть смислового навантаження. Це лише засмічує групи і дратує покупців. Кількість зображень не повинна бути більшою за 5 для одного оголошення, і вони повинні бути максимально інформативні. Якщо вам потрібно розмістити більше, можете використовувати колаж – в одне зображення вміщаєте відразу кілька.

Звук і відео – це взагалі погана ідея. Більшість учасників не переглядають відеоповідомлення і не слухають аудіоповідомлення. Вони займають багато місця. Якщо у людини поганий Інтернет (в полі, на виробництві), вона таке повідомлення взагалі не перегляне. Тому варто відмовитися від аудіо і відео.

Потрібно використовувати хештеги

Хештег – це ключове слово, перед яким ставиться символ #. Якщо це зробити, слово стає клікабельним, і після його натискання відкриваються всі повідомлення з цим словом. Щоправда, на відміну від Instagram і Facebook, в Telegram не працює глобальний пошук, але це все одно дає нам сильний інструмент для використання хештегів.

У хештезі рекомендується використовувати, наприклад, назва вашої фірми. Якщо користувач на нього клацне, то побачить всі ваші оголошення. Також хештеги дозволяють виділити якісь ключові слова, наприклад, назву продукції.

Номер телефону це важливо

Багато учасників або забувають, або не хочуть розміщувати номер телефону в своїх оголошеннях. Але наявність телефону підвищує довіру до оголошення. Також ми рекомендуємо використовувати міжнародний номер з кодом країни і знаком +. Якщо розміщувати його в такому форматі, то клікнувши, можна відразу ж здійснити дзвінок.

Оголошення можна виділяти, робити їх привабливими

У Telegram існує не так багато способів для виділення, але вони є. Наприклад, можна написати слово або фразу жирним шрифтом. Для цього на початку або в кінці варто додати два символу “зірочки” – **. Також можна писати курсивом. Для цього ми додаємо на початку і в кінці повідомлення два нижніх підкреслення.

Крім цього можна використовувати різні емодзі. Це робить текст привабливим, але головне – не зловживати.

Також варто оперативно реагувати на повідомлення модераторів, і редагувати або доповнювати свої оголошення.

«Дотримуючись цих нескладних правил, ви істотно підвищите ефективність продажів, отримаєте нових клієнтів, а отже, зможете продати свою продукцію більш вигідно і швидко, витративши менше часу.

Крім групи EastFruit Trade Platform у проекту EastFruit існує ще й технологічна група – EF Technology Platform, в якій можна розміщувати оголошення про продаж саджанців, добрив, техніки, тари, про транспортні послуги та ін.

Продавати плодоовочеву продукцію в месенджерах і соцмережах – не так вже й складно. Все, що для цього потрібно, – всього лише почати», – вважає Олександр Українець.


Джерело https://www.seeds.org.ua

Відповісти

Ваш email не публікується