За результатами 2020 року частка «Добродія Фудз» на ринку становить 13% – AgroTimes

За результатами 2020 року частка виробничого комплексу «Добродія Фудз» у смт Михайло-Коцюбинське Чернігівської області, що виготовляє продукцію під ТМ Добродія та ТМ San Grano на ринку становить 13%.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

З моменту відкриття (травень 2018 р.) по квітень 2021 р. на підприємстві було виготовлено понад 20,91 тис. т продукції та зафасовано понад 12,3 млн. одиниць продукції (упаковок, мішків). Останній рік потужності були завантажені майже на 100%.

За перший рік роботи підприємство отримало всі необхідні сертифікати:  відповідності згідно вимог схеми сертифікації FSSC 22000 на систему якості та безпечності харчової продукції, «ХАЛЯЛЬ» (HALAL), «КОШЕР» (KOSHER), «Organic» (CERTIFICATE UA-BIO-108).

У 2018-2021 роках частка продажів пластівців на експорт досягла 48% (тоннаж). За цей період було налагоджено експорт продукції до понад 20 країн світу, серед яких такі вимогливі ринки як Китай, США, ОАЕ, ЄС, Бразилія, та інші. Тож, виготовлені на «Добродія Фудз» продукти знаходять свого споживача незалежно від континентів, культури і віросповідання.

Обсяг інвестицій за три роки становить понад $12 млн. На виробництві використовуються останні розробки світового лідера-виробника обладнання компанії Buhler (Швейцарія). Завод повністю автоматизований, що мінімізує людський фактор у виробництві.

При будівництві заводу були враховані й екологічні інтереси регіону та місцевих жителів. Використовуються найновіші еco-friendly технології: на комплексі встановлена система аспірації (очистки повітря), яка відповідає сучасним європейським стандартам і не забруднює довкілля. Впроваджено безвідходне виробництво. На заводі перейшли на альтернативні джерела енергії для мінімізації негативного впливу на довкілля: у біокотельні використовують лушпиння вівса та відходи з зерноочисних машин, а пара, яка утворюється при спалюванні, застосовується на виробництві й для обігріву приміщень.

За час роботи заводи до місцевих бюджетів було сплачено понад 10,5 млн грн. До того ж, «Добродія Фудз» на постійній основі підтримує та самостійно впровадить різноманітні соціальні та благодійні акції (підтримка лікарень, ветеранів, школярів, інші ініціативи).

««Добродія Фудз» продовжить збільшувати частку власних торгових марок в Україні, популяризувати продукти здорового харчування серед українських споживачів, активно працювати з ринком експорту. Також незабаром компанія планує запускати нові проекти, зараз динамічно працюємо над цим», – зауважила Ірина Брославцева, директор компанії «Добродія Фудз».

Нагадаємо, Agricom Group має намір запустити виробництво борошна і круп. Також ми писали, що Agricom Group почав виробляти пластівці Super Hercules і крупи «Добродія».


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується