Марокко посилило свої позиції як експортер овочів на 54% – AgroTimes

Таке збільшення експорту пояснюється стратегічним розвитком сільського господарства країни.

Про це розповіла Ольга Крюкова, аналітик консолідованої інформації в компанії AgriStatis Research у колонці на AgroTimes.

Зокрема, йдеться про те, що Марокко поставило за мету збільшити частку  сільськогосподарського виробництва у структурі ВВП країни, а також удосконалити іригаційну систему агропідприємств плодоовочевої продукції.

У цілому, що стосується експорту овочів, то на 5 ключових країн припадає 53% світового експорту. У 2019 ними стали: Китай –– 14%, Нідерланди і Мексика –– по 11%, Іспанія –– 10%, а також США –– 7%.

Зазначені дані були отримані в результаті проведення огляду світового ринку овочів і фруктів, який зробила дослідницька компанія AgriStatis в рамках реалізації проекту з технічної допомоги маркетингу плодоовочівництва в Узбекистані Shirin Meva.

 

Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується