В Україні на одній із автодоріг йде будівництво тунелю для сільгосптехніки

У селі Шевченкове нинішнього Полтавського району на автомобільній дорозі державного значення Н-31 Дніпро — Решетилівка триває будівництво тунелю для проїзду сільгосптехніки. Про це повідомляє Голос України, пише agronews.ua.

Нагадаємо, що вже наближається до завершення масштабна реконструкція згаданої автомагістралі. Тож її істотно розширюють, тут добудовують додаткові смуги руху, транспортні розв’язки та інші об’єкти сучасної дорожньої інфраструктури. Однак те, що забезпечує зручності та комфорт для водіїв і пасажирів, які послуговуються цією трасою, та прискорює рух на ній, нерідко створює додаткові перепони й «шлагбауми» для власників аграрної машинерії у прилеглих селах і господарствах.

Адже переїхати таку широку осучаснену трасу, якою буквально летять автівки зі швидкістю понад сто кілометрів за годину, техніці аграріїв, особливо великогабаритній, стає дедалі важче й небезпечніше. Надто у сезон польових робіт, коли тракторами, комбайнами, причіпним інвентарем доводиться постійно маневрувати, перекидаючи їх з одного місця на інше. Не кажучи вже про те, що існують спеціальні вимоги до таких маневрів, передбачені Правилами дорожнього руху. За порушення останніх власникам агротехніки виписують чималі штрафи. Або вимагають хабарі за те, щоб «не помічати» таких порушень. Та все-таки головною залишається небезпека створення аварійних ситуацій, які загрожують усім без винятку учасникам дорожнього руху. Запобігти цим та іншим ризикам та проблемам саме і покликані такі тунелі. Попри те, що коштують вони, м’яко кажучи, недешево без таких зручностей саме для аграріїв бодай на основних автомагістралях сьогодні також не обійтися.

Як повідомили фахівці Служби автомобільних доріг в області, споруджуваний у селі Шевченкове тунель матиме ширину понад 52 метри й висоту 5,5. Тож зрозуміло, що такою «підземкою» зможуть проїхати навіть потужні комбайни. Нею, крім сільгосптехніки, рухатиметься й інший транспорт місцевих мешканців. Це дасть можливість розвантажити перенасичену транзитними, переважно великоваговими, автомобілями магістраль і, найголовніше, зменшити кількість аварій із тяжкими наслідками.

 

Джерело https://agronews.ua

Відповісти

Ваш email не публікується