Ферми та сільські господарства в Україні набувають нових ролей – стають туристичними локаціями – Seeds

Невеличке фермерське господарство у селі може непогано заробляти не тільки на продукції власного виробництва. Діяльність домашніх сільських та фермерських господарств може стати складовою туристичного бізнесу, пише SEEDS. 

Те, що фермерам і жителям сіл здається буденною справою, для гостей-туристів перетворюється на захоплююче дійство. Про це розповідала власниця «Сонячної садиби – дому в Карпатах» Яніна Лучейко під час фермерської конференції «Започаткування солідарного фермерства в Україні».

«Саме невеличке домашнє фермерство може стати туристичним продуктом і приваблювати гостей з міст, особливо враховуючи наше карантинне життя, коли ми не можемо подорожувати кудись за межі. Ми шукаємо нові можливості в Україні і знаходимо їх дуже часто саме в українському селі.

Діяльність домашніх сільських та фермерських господарств стає складовою туристичного продукту. Те, що раніше не було таким популярним, зараз має шанс набути популярності», – переконана Яніна Лучейко.



«Ферми та сільські господарства набувають нових ролей і стають туристичними локаціями, які варто відвідати. Це дуже чудово, коли садиба, готель, або інший заклад розміщення, має можливість запропонувати гостям відвідати фермерства або господарства. Продегустувати там і придбати продукти», – додає господиня садиби.

Відвідування таких ферм можуть стати чудовою нагодою прийняти участь у процесах сільського господарства, каже Яніна Лучейко.

«Для жителів міст це може бути надзвичайною атракцією. Те, що для фермерів звичайні і прості речі, для людей з міста може бути дуже цікавим заняттям, навіть на цілий день.

Також це дає можливість познайомитися з побутом і культурою місцевості. Одна справа, відвідувати туристичні популярні локації, зовсім інша – коли ти йдеш, на маршруті, заходиш в звичайну сільську хатинку, де саме варять сир, і варіння сиру тут щоденна робота… Для гостей може бути навіть певним культурним шоком, коли люди дізнаються, як виготовляється певний продукт.

На жаль ще досі багато людей у сільській місцевості кажуть: та нічого не вийде; що, туристи будуть дивитися, як ми пасемо худобу, чи в стайні щось робимо?

Але насправді все це вже є готовим туристичним продуктом. Треба його тільки описати, презентувати і надати йому правильної форми. Розповісти чому це дуже важливо і чому є цінним для гостей», – наголошує засновниця садиби.



«Якщо ми зможемо подивитися на свою місцевість, на свої села під іншим ракурсом, ми можемо знайти безліч варіантів, що можна тут робити. Це все призводить до створення нових робочих місць і залучення мікро інвестицій – грошей, які гості (туристи) витрачають у цій місцевості.

В українських селах, на жаль, поки що немає обліку  власних доходів, через це занижується цінність гостів (туристів).

Але якщо ми будемо облікувати – рахувати гроші, які привозять туристи у село, ми зрозуміємо, що це досить непоганий прибуток.

Якщо це розвивати, це може стати достойним місцем роботи селян у своїх селах, і не потрібно буде виїжджати за кордон на заробітки», – переконана Яніна Лучейко.

Джерело https://www.seeds.org.ua

Відповісти

Ваш email не публікується