Аграрій залишився без насіння після скарги на затримку поставки — SuperAgronom.com

Геннадій Костенко, директор ФГ «Кайман А» попри вчасно внесену передоплату за насіння Pioneer на 355 тис. грн в листопаді, не отримав 300 мішків насіння кількох гібридів. Компанія Corteva прострочила терміни поставки насіння на місяць.

Про це повідомляє Kurkul.com.

Після численних розмов з регіональними торговими представниками, фермер, згідно з умовами договору, написав лист-претензію. Але після скарги компанія вирішила взагалі не поставляти насіння фермеру і виплатити йому компенсацію у розмірі 13 тис. грн.

 

«На основі останніх показників я вирішив спробувати знову із цим брендом насіння. Я надав фінансовий звіт за 2019 р., за результатами розгляду якого мені погодили кредитну схему 30/70 з дещо більшою вартістю насіння. Я погодився і вніс передоплату. На момент укладання договору, коли вони назвали ціну, була суттєва різниця між вартістю насіння для мене і для агрохолдингу, ціни якого я знав. Проте я хотів «в білу» купити насіння. Навіть довелось зробити кілька дзвінків, щоб мені знижку надали. Потім вони ще просили не розголошувати цю інформацію», — зазначив пан Геннадій.

 

Сторони підписали договір, згідно з яким була проведена передоплата у розмірі 355 тис. грн. Замовляв насіння пан Геннадій на суму майже 1,2 млн грн.

 

«Я сплатив передоплату 5 листопада 2020 року, тобто умови договору я виконав, а поставка насіння повинна була бути 30 грудня 2020 р. 25 грудня 2020 р. мені подзвонили представники компанії з вимогою надати фінансову звітність за 2020 рік. Я розумію, що повинен надати фінансовий звіт, але як можна це зробити заздалегідь та ще й під Новий рік? Я і сказав, що надам звіт 1 березня, а мені відповіли, що в такому разі насіння компанія поставити не зможе», — розповів Геннадій Костенко.

 

Фермер зазначив, що письмової відмови спочатку не було, було реальне затягування поставки, оскільки він відмовився надати звіт до 1 січня 2021 року. 12 лютого 2021 року Corteva надала відповідь на лист-претензію пана Геннадія, у якій йдеться про те, що поставляти товар компанія мені не буде через причини, які не залежать від компанії.

 

«Я розрахував максимальну вартість компенсації — понад 118 тис. за день прострочення поставки. Сумарно за 14 днів — практично 2 млн грн, але я розумів, що стільки мені ніхто не заплатить і компанія пришле зворотну відповідь зі своєю сумою— запропонували трохи більше 13 тис. грн. Оскаржувати розрахунки я й не збирався. Я просто хочу отримати насіння», — підсумував пан Геннадій.

 

У матеріалі йдеться, що передоплату компанія повернула тільки на днях. Тобто компанія 3 місяці користувалась грошима фермера, а зараз перед посівною залишила його без посівмату.

На запит редакції Kurkul.com Corteva Agriscience повідомляє, що відносить до відомостей комерційного характеру умови договорів з клієнтами, дані про постачальників та/або покупців тощо. У зв’язку із вищезазначеним, інформація по запиту не підлягає розголошенню.

Джерело https://superagronom.com

Відповісти

Ваш email не публікується