Дистриб’ютори відповідальні за 80% успіху іноземних брендів — Дмитро Оцабрик

Дистриб’ютори в Україні зробили великий внесок у ріст рівня землеробства та ріст рівня вирощування самих фермерів. Адже багато дистриб’юторів самі допомагали вирощувати врожаї. Про це розповів власник компанії «Грейс Агро» Дмитро Оцабрик у матеріалі «Найстрашніше, що може відбутися між співвласниками — це гроші» на Kurkul.com.

 

«Я дуже часто чую, що є бренд і його не треба продавати. Це все дуже велика дурість людей, які це говорять. Завжди все треба продавати, будь-який бренд. Якщо Coca-Cola перестане займатися своїм брендом, завтра Coca-Cola не буде на ринку, яким би вона брендом не була», — зазначив він.

 

Дмитро Оцабрик відзначає, що колись бренд Pioneer був на першому місці в Америці, а коли зайшов в Україну, то його продукцію ніхто не купував. Лише одиниці в Україні сіяли кукурудзу цього бренду. Проте, сьогодні ім’я бренду в Україні зробив не лише Pioneer, а й дистриб’ютори.

 

«Не можна сказати, що у компанії погана селекція, але не потрібно виключати з успіху і дистриб’юторів, які зробили бізнес компанії в Україні — дистриб’ютори їх розвивали. Тобто Pioneer робив якусь свою роботу, маркетинг свій проводив, але фактично 80% заслуги росту Pioneer в Україні — це заслуга дистриб’юторів», — наголосив власник компанії «Грейс Агро».

 

Він вважає, що Pioneer став відомим, коли вийшов на загальну сітку дистрибуції в Україні. І саме дистриб’ютори зробили дуже багато не лише для продажу насіння загалом, тобто розкрутки Pioneer, Syngenta, Limagrain тощо, а й для росту рівня землеробства та вирощування аграріїв.

Джерело https://kurkul.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra