Нові можливості для України з брендом «Trade with Ukraine»

0 16

В Київському міжнародному виставковому центрі 27 листопада стартувала III Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo, яка об’єднала представників українського ринку та міжнародних баєрів з понад 50 країн світу. Цього ж дня Ukrainian Food Export Board разом з Центром Підтримки Експорту та Торгово-промисловою палатою України, підписали Меморандум про співпрацю у сфері просування під спільним брендом.

В ексклюзивному коментарі AgriGator голова Ukrainian Food Export Board Богдан Шаповал поділився основними моментами організації цьогорічної виставки та планами на майбутнє.

«Якщо почати з історії, то так сталося, що коли Україна втратила ринки Російської Федерації, кілька організацій почали допомагати українським експортерам паралельно працювати на зовнішніх ринках, брати участь у торгівельних місіях та міжнародних виставках, шукати покупців. Звісно, це було добре, але ми досить часто на міжнародних заходах диференціювались. Тобто, ми мали 2-3 українських національних стенди, а також окремо різноманітні стенди наших компаній. Але не було загального позиціювання України. З цього року ми починаємо комплексну програму загального позиціювання України, створення загальних впізнаних брендів. Користуватися будемо брендом «Trade with Ukraine». Ми вважаємо, що це додасть певної синергії та буде запорукою успіху» – розповів Богдан Шаповал.

В планах організаторів на наступний рік взяти участь в понад 20 міжнародних заходах та виставках на чотирьох континентах світу.

AgriGator

Відповісти

Ваш email не публікується