Передумов для подорожчання меду немає — експерт

 

На світовому ринку меду передумов для його подорожчання немає. Про це заявила національна консультантка Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Анна Бурка, передає прес-служба Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

 

За її словами, в основних країнах-експортерах меду до США, а це Китай, Індія, В’єтнам, Україна, популяція бджіл за 10 років збільшилася на 13%, а обсяги експорту з цих країн — на 220%. Тобто цей мед фальсифікований.

 

Експертка порадила відходити від гуртової торгівлі, створювати торгові марки, реалізовувати мед у привабливій упаковці невеликими порціями. Справа в тому, що сучасні споживачі надають перевагу крафтовим продуктам малих локальних виробників, а маленькі порції у зручній упаковці можна з’їсти по дорозі на роботу. В тренді здорове харчування, продукти з низьким рівнем цукру стають дедалі популярнішими. Мед — відмінний природний підсолоджувач.

 

Фахівець з розвитку плодоовочевого ланцюга UHBDP Олег Калінін наголосив, що медовий бізнес в світі — це не тільки продажі меду. Так, в Канаді дуже популярний апітуризм. Наприклад, промислова пасіка «Інтельмілье» в 40 км від Монреаля, приймає 150 тис. туристів на рік. У програмі туру знайомство з роботою пасіки, дегустація меду та бджолопродуктів, туристи із задоволенням купують мед місцевого виробника.

 

Читати за темою: Досвід промислової пасіки в Канаді — 10 порад

 

Доктор сільськогосподарських наук Миколаївського національного аграрного університету НАУ Михайло Федорчук та доцент, завідувач кафедри рослинництва та садово-паркового господарства МНАУ Олег Коваленко, рекомендували бджолярам самостійно вирощувати рослини-медоноси, лікарські трави, щоб отримувати і мед, і трави, відповідно, диверсифікувати ризики. Серед таких рослин: ромашка, ехінацея пурпурова, гісоп, лаванда, шавлія, лофант, змієголовник, м’ята, меліса, котівник.

 

Ще одна можливість отримувати у бджільництві більш високі прибутки — кооперація.

 

 

«Ми разом закупаємо потрібні у виробництві речі, на цьому економимо. Кооператив орендував за 1 грн столярний цех, будь-який член кооперативу може зробити собі вулики. Кооперувались і для продажів. Минулого року закупівельник давав 42 грн за кілограм меду, якщо партія до 1 500 т, і 43 грн, якщо партія більше. На цьому ми також виграли. У кооперативі ніхто нікого ні до чого не примушує, кожний член вирішує, що йому треба, а що ні. А щодо податків — наш кооператив неприбутковий, оскільки обсяги в нас невеликі, то ми нічого не сплачуємо на даний час. Кооперація — це безліч переваг, але за умови, що у колективі є довіра», — каже керівник кооперативу «Подільський бджоляр» Сергій Трапезун.

 

 

Джерело https://kurkul.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra