Укрзалізниця та бізнес обговорили введення додаткової плати за понаднормове використання вагонів — АГРОПОЛІТ

АТ Укрзалізниця та бізнес обговорили проблему із затримками повернення наданих компанією вагонів та введення в перспективі додаткової сплати за такі затримки. Про це розповів голова правління АТ Укрзалізниця Євген Кравцов на зустрічі з бізнесом в ЄБА, передає кореспондент AgroPolit.com.

На ній обговорювався проект «Порядку визначення плати за користування власними вагонами перевізника» та «Договір приєднання про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом».

За словами Кравцова, найбільше зловживають затримкою вагонів і їх поверненню УЗ у металургів та зерновиків. Наприклад, при нормативі 36-50 годин, каже він, меткомбінати затримують вагони вдвічі довше і, навіть, є випадки більше на 10 днів.
Подібна ситуація і з зерновиками, але трішки краща, продовжує він.

 

Попри те, що ми провели багато роботи по покращенню маршрутизації, ситуація з елеваторами здебільшого така сама. Хоча якщо порівнювати з іншими галузями, то в елеваторній та зерновій ситуація пристойна… Якщо казати про зерновиків, то у багатьох ситуаціях використання зерновозів (як вагонів на колесах) здебільшого економічно вигідніше, ніж використання елеваторів для зберігання зерна. Такий підхід очевидно стимулює ефективну транспортну логістику, — каже він.

 

На думку Кравцова вихід із ситуації — встановлення розумного демержу за понаднормативне використання вагонів підприємствами — понад 72 години.

 

Ці дії направлені на те, щоб покращити ефективність всієї системи… Крива демержу при понаднормовому використанні вагона буде менша ніж в РФ, ЄС та Білорусії, — підсумував він.

 

Нагадаємо, що план реструктуризації Укрзалізниці, який передбачає поділ компанії на трьох операторів – інфраструктурного, вантажного і пасажирського та плюс виробничий блок – буде готовий до кінця року. 

Джерело https://agropolit.com

Відповісти

Ваш email не публікується