До 2025 року світовий ринок добрив на основі морських водоростей сягне 17,1 млн доларів

Стрімкий розвиток ринку морських водоростей в світі обумовлений зростаючим сегментом органічного землеробства, використанням біопродуктів і забороною ряду хімічних добрив в США, Німеччині, Франції та Великобританії.

Екстракт морських водоростей є важливим джерелом поживних речовин, які необхідні для росту рослин і доступний як у вигляді порошків, так і у вигляді рідини. Таке добриво є економічно-вигідною альтернативою хімічним аналогам, слугує профілактикою появи окремих шкідників та може підвищувати свою ефективність при внесенні з добривами NPK, пише news.agropages.com.

На даний час органічні добрива застосовують на 14 млн га площ сільгоспугідь в Європі. Станом на 2017 рік на частку Іспанії припадала найбільша кількість органічних с/г угідь. Серед лідерів за площами під органічним землеробством: Італія та Франція. В США органічне землеробство підтримується шляхом субсидування на включення у виробництво органічних препаратів.

У 2017 році Азіатсько-Тихоокеанський регіон отримав більше 15% доходів світового ринку добрив на основі морських водоростей. Очікується що в майбутньому розвитком виробництва біодобрив зацікавляться: Китай, Індія та Індонезія.

Незважаючи на те, що Китай і Японія є основними виробниками водоростей в світі, попит на такі добрива відносно невеликий. Разом з тим, економічна ефективність використання морських добрив та розвиток органічного землеробства у ближчі роки посилить попит в даному регіоні.

На сьогоднішній день до ключових компаній-виробників добрив на основі морських водоростей в світі належать: Dr. Earth, Inc, Kelpak, FoxFarm Soil & Fertilizer Company, Espoma, Grow More, Hydrofarm LLC, Maxicrop USA, Inc., MAXSEA і Technaflora Plant Products Ltd.

За прогнозами фахівців, з часом конкуренція між виробниками буде зростати. Оскільки велика частка морських водоростей надходить з Азіатсько-Тихоокеанського регіону, очікується, що компанії будуть зміцнювати свою присутність на ринку шляхом географічного розширення або ж стратегічного партнерства в даній галузі.

Джерело https://superagronom.com

Відповісти

Ваш email не публікується