Помилки на шляху до успішного food industry бізнесу

Ми живемо в світі, який дуже швидко змінюється і в якому дуже швидко загострюється конкуренція. Якщо ще недавно працюючи в своїй ніші виробник міг думати, що успіх буде тривати вічно, то зараз потрібно дивитися на кілька кроків вперед. Про це розповів експерт з систематизації бізнесу і побудові сильних команд Кирило Куницький під час свого виступу на Ukrainian Food Industry Summit 2019. Подробиці читайте на  SEEDS.

На його думку, бізнес піддається ряду факторів, таких як, глобальні економічні чинники, локальна ситуація в країні, також і ситуація в галузі в якій знаходиться бізнес.

«Я бачу розвиток багатьох бізнесів з боку. Бачу компанії, які успішно злітають і множать свої обороти щороку, і компанії, які падають і закриваються. Різниця полягає, в діях і підходах власників бізнесу. Саме власник може зробити свій бізнес успішним у довгостроковій перспективі», – зазначає експерт.

На думку експерта, головні помилки, яких припускаються власники бізнесу при побудові своєї компанії:

1. Нерозуміння свого ринку;

2. Неконкурентний продукт;

3. Відсутність системи залучення та утримання клієнтів;

4. Неефективна організаційна структура;

5. Неякісно підібрані співробітники;

6. Відсутність системи навчання персоналу;

7. Неефективні керівники;

8. Слабка корпоративна культура;

9. Неефективне управління фінансами;

10. Відсутність системи стратегічного управління бізнесом;

11. Надмірна залежність компанії від її власника.

«Основа успіху бізнесу – це мрія про кращий продукт, яка постійно втілюється в реальність командою компанії», – говорить Кирило Куницький.

Ознайомившись з цими поширеними помилками і проаналізувавши ситуацію, ви можете підвищити шанси на успіх компанії і ґрунтовно закріпитися в сфері своєї діяльності.

Джерело https://www.seeds.org.ua

 

Відповісти

Ваш email не публікується