Максим Кулик: Експорт – це не разові продажі за кордон, а канал збуту, який вимагає стабільності

Задля успішного виходу на зовнішні ринки оптимальним варіантом є формування стратегії розвитку підприємства саме з огляду на експорт, а не сподівання продати на зовнішні ринки надлишок продукції. Про це заявив Максим Кулик, консультант з експорту під час свого виступу на бізнес-форумі «Органічний ягідний бізнес: помилки 2018 року та перспективи 2019 року», повідомляє сайт Української плодоовочевої асоціації (УПОА). 

«Перш за все необхідно розуміти, що експорт – це не разові продажі за кордон, а канал збуту, який вимагає стабільності. Тож, якщо ви все ж таки вирішили експортувати, то вам слід починати майже з самого початку: з пошуку потенціальних покупців на зовнішніх ринках та з підбору відповідних сортів», – наголошує експерт.

Крім того, фахівець наголошує, що важливим пунктом експортної стратегії підприємства має бути маркетинг продукції, який повинен містити в тому числі розгорнутий аналіз у підходах до пакування, брендування тощо.

«В цьому випадку не важливо, чи ви обрали для себе органічне виробництво, чи вирішили зупинити свій вибір на конвенційному. Головне – в якому вигляді ваша продукція буде пропонуватися на полицях. Наприклад, якщо яблуко пропонується насипом, то покупці навряд чи заплатять за нього високу ціну, навіть якщо воно органічне», –  підкреслює Максим Кулик. При цьому експерт додає, що оптимальним варіантом є той, коли розвитком маркетингової стратегії займається не сам фермер, а профільні фахівці.

UkraineFood.org

Джерело https://ukrainefood.org

Відповісти

Ваш email не публікується