Цього тижня дефіцит свіжих зернових вантажів з України посилився, судновласники йдуть на значні поступки фрахтувальникам – Latifundist
Незважаючи на наближення середини грудня, на фрахтовому ринку Чорного моря досі відсутня традиційна передсвяткова активність. Про це повідомив Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.
Цього тижня дефіцит свіжих зернових вантажів з України лише посилився, змушуючи судновласників йти на значні поступки фрахтувальникам для укладання угод. Як наслідок, ставки у сегментах хендісайзів та костерів знизилися на 2-3 $/т порівняно з попереднім тижнем.
Сегмент панамаксів також піддається тиску з боку фрахтувальників, проте ставки залишаються майже незмінними після значного коригування минулого тижня.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються на рівні 39-40 $/т.
Ставки для хендісайзів на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 2 $/т встановившись на рівні 17-18 $/т.
Ставки для костерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії знизилися на 1-2 $/т, досягнувши 29-30 $/т.
У сегменті барж немає позитивних змін, а ставки залишаються на мінімальному рівні. Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 €/т.
Євгенія Тулаїнова, Latifundist.com, 2024 р.