Державний логотип для органічної продукції представлений у національній мережі супермаркетів – AgroTimes

Станом на 30 червня 2024 року до Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва внесено 206 операторів, з них 164 оператори мають органічний статус та право розміщувати на своїй продукції державний логотип для органічної продукції.

Про це йдеться у повідомленні швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України.

Наприкінці червня 2024 року вперше спеціальна органічна навігація з державним логотипом для органічної продукції з’явилися на полицях однієї з найбільших національних мереж супермаркетів, що вказує на успішність впровадження українського законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, розробленого на чолі з Міністерством аграрної політики та продовольства України.

Для привернення уваги споживачів до органічної продукції та підвищення їхнього рівня обізнаності щодо органічного маркування спеціальні розпізнавальні позначки з державним логотипом для органічної продукції були розміщені на цінниках до органічної продукції українського виробництва, так звані «органічні надцінники», в супермаркетах «Сільпо» найбільших міст України. Такі позначки знаходяться на полицях, де розташована органічна продукція, яка була вироблена в Україні. Ця ініціатива відбулася в межах комунікаційної кампанії фестивалю української органічної продукції «Органік Фест», який відбувався протягом травня-червня 2024 року та був організований національною мережею супермаркетів «Сільпо» спільно з громадською спілкою «Органічна ініціатива» за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).

Поява державного логотипу, який належить Мінагрополітики, на полицях великого ритейлу є важливим кроком для органічного сектору України. Наявність логотипу на продукції та спеціальних надцінників на полицях сприяє підвищенню впізнаваності органічного маркування та зміцненню довіри споживачів до органічних продуктів.

Нагадаємо, фермерам-органікам можуть компенсувати витрати на сертифікацію.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra