В Україні підвищується попит на міцні напої: результати дослідження ринку – Techdrinks.info

Згідно з нещодавнім дослідженням, яке провела Асоціація ритейлерів України (РАУ) та українська аналітична компанія Num8erz, у 2023 році українці перейшли від більш легкого алкоголю до міцніших напоїв. Це призвело до зниження рівня споживання вина та ігристих вин на 10% порівняно з 2022 роком. Водночас попит на текілу, горілку та ром підвищився на 10%. Про це пише «Ресторанний консалтинг».

За даними RAU, найбільше попит зростає у категорії
джину. Цього року зростання ринку триває, незважаючи на жорсткі правила продажу
алкоголю в Україні (обмеження продажу у вечірні години та заборону на продаж
військовим). Однією з найважливіших тенденцій ринку також є значна частка українських
брендів, особливо тих, що мають яскраво виражений патріотичний профіль.

Незважаючи на те, що Україна тривалий час страждала
від високої частки нелегальних і фальсифікованих алкогольних напоїв, останніми
роками ситуація дещо змінилася. Зараз український ринок переживає поступову
трансформацію, яка передбачає збільшення частки якісних напоїв і поступовий
відхід з ринку неякісного та фальсифікованого алкоголю – хоча цей процес може
тривати роками.

У 2022 році виробництво горілки в Україні знизилося на 13%, але відтоді сегмент повністю відновив свої позиції. Наразі виробництво горілки у 2024 році, ймовірно, перевищить показники 2021 року. Це також сталося завдяки розширенню асортиментів українських виробників завдяки початку виробництва так званих «патріотичних» напоїв, на які є попит серед споживачів.

Цікава динаміка спостерігається і на пивному ринку
України. Згідно з попереднім дослідженням RAU і NielsenIQ, малим і середнім
пивоварням навіть вдалося збільшити продажі під час війни – із зростанням до 9%
щорічно. При цьому зростання спостерігалося і у крафтових пивоварень.

Особливі надії також покладаються на збільшення
експорту напоїв з України. У 2022 році експорт напоїв з України впав більш ніж
на третину, порівняно з 2021 роком, але великі компанії, такі як Global Spirits
і Bayadera, збільшили свої продажі та відкрили нові ринки для свого бізнесу. Офіційні
результати експорту за 2023 рік ще не опубліковані, але, за словами
представників місцевих виробників і аналітиків, експортний ринок практично
повністю відновився до довоєнного періоду і демонструє зростання.

За словами Євгена Черняка, засновника Global Spirits,
зростання популярності та підтримка України в усьому світі призвели до
зростання експорту напоїв. Як він також додав, у випадку з Global Spirits
тільки на ринку США зростання експорту становило +21%. Приблизно така ж
ситуація і з компанією Bayadera. У 2022–2023 роках загальна експортна виручка
від поставок вина та горілки зросла на 1,4%, а річний обсяг продажів оцінюється
приблизно в 200 млн грн (4,92 млн доларів США).

Загалом український ринок напоїв зіткнувся з різким
падінням після початку російського вторгнення. За даними українських великих
виробників, у 2022 році їхні продажі впали на 35–40%. Найбільше постраждала
категорія вина (на 53%), а продажі горілки впали на 28%. В основному це було
пов’язано з тим, що багато жінок, традиційних споживачів вина, покинули Україну
під час війни.

Проте ситуація у 2023–2024 роках загалом стабілізувалася завдяки відновленню виробництва та збільшенню попиту, тоді як наразі ринок майже досяг довоєнних показників.


Джерело https://techdrinks.info

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra