Куряча сенсація: чим здивує новий бренд МХП «Супер Філео»? – NEWFOOD
Вести бізнес як зазвичай, враховуючи виклики війни – один із базових принципів діяльності компанії МХП. У 2024 році кількість брендів у родині МХП лише збільшується.
Так, 1 березня світ побачив новий преміумбренд курятини «Супер Філео» від «Наша Ряба». «Супер Філео» — це наша улюблена частина Ряби.
Деталі (або як сказали б у бренді: деталеО)
У всього є найкраща частина — в улюбленій пісні, фільмі, улюблене місце вдома тощо. Раніше було складно сказати, чи є у курки найкраща частина: комусь подобалось філе, комусь гомілки, а комусь стегно. Але тепер, коли зі стегна дістала кістку, стало зрозуміло, що найкраща частина курки – це саме філе стегна. І ім’я йому – «Супер Філео».
«Супер Філео» — це сміливий, яскравий бренд, який не боїться заявити про себе. Найкраща частина курки, обрамлена у сучасний дизайн з унікальним фіолетовим кольором паковання. Пройти повз такий продукт — майже неможливо.
Лінійка бренду складається з таких продуктів: м’ясо стегна, філе стегна, шматочки з філе стегна, а також медальйони з філе стегна. З часом асортимент буде доповнюватися новими супер продуктами.
«Супер Філео» — це як чарівна паличка на кухні. Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою. І від себе можу сказати, що філе стегна — найкрутіше за усіма характеристиками: соковите, ніжне, зручне для приготування й універсальне.
Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях «готове до готування» та «готове до вживання». Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання.
Маємо амбітні плани, будемо підтримувати, розвиватися і дивувати, адже «Супер Філео» — це сміливий, сучасний і соціально відповідальний бренд”, — зазначає Валерій Бондарь, радник голови правління МХП з питань маркетингу.
Придбати продукцію «Супер Філео» вже можна у таких мережах: NOVUS, Сільпо, Fozzy, АТБ, Auchan, METRO, Ідеал, Класс, Копійка, ULTRAMARKET, МегаМаркет, Рост тощо.
Довідка
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема “Наша Ряба”, “Апетитна”, “Легко!”, “Бащинський”, Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів “Мʼясомаркет”, заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини “Їжа Свіжа”, “Наша Ряба”.