Для нової туристичної родзинки Києва пирогів Kyiv Pie шукають логотип – Seeds

Киянам та гостям столиці запропонували вибрати логотип для нового київського гастрономічного продукту “KYIV PIE”, який презентували 15 березня. Користувачам пропонують віддати свій голос за один з п’яти варіантів.

Kyiv Pie” – це пироги з різними начинками, які разом з київським тортом, “Перепічкою” та котлетою по-київськи повинні стати новими кулінарними символами столиці. Для того щоб взяти участь в голосуванні, потрібно перейти на відповідний сайт.

«Ми створили нову страву Kyiv Pie. Над нею працювали найкращі кухарі України. Ми сподіваємося, що такий пиріг об’єднає українські традиції і сучасні тренди та допоможе столиці в розвитку гастротуризму.

Спробувати нову страву кожен охочий зможе в закладах Києва, які долучаються до нашої ініціативи, на всіляких гастрономічних заходах та центрах Турінфо», – сказала начальниця Управління туризму та промоцій Марина Радова.

Вона сподівається, що Kyiv Pie стане типовою київською стравою, повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА.

«Досліджуючи питання, яка ж саме страва має бути типово київською, відповідь кожного разу поверталась саме до хлібопекарських виробів. До того ж форма сонця в багатьох джерелах пов’язана саме з Києвом.

А ще важливо, щоб ця страва була ресторанною стравою, стрітфудом, добре переносила доставку і враховувала смаки та вподобання веганів і вегетаріанців», – розповів віцепрезидент Асоціації шеф-кухарів України Олексій Повторейко.

Джерело https://www.seeds.org.ua

Відповісти

Ваш email не публікується