Які початкові точки входу виробника крафтової продукції до торгових мереж?

Масове виробництво потрохи витісняє якісні продукти харчування. В цих умовах в Україні з’являється все більше магазинів, що реалізують локальні крафтові продукти попит на які зростає, що пояснюється, зокрема, набираючим оберти світовим тредом здорового харчування. Таку  думку висловив засновник платформи Foody Віктор Павлов під час вебінару «Український крафтовий виробник: надійний партнер для спільного зростання», що відбувся вчора.

Захід був організований проєктом USAID AGRO. Деталі – читайте в матеріалі журналістів AgriGator.

«Якщо споживач задає собі питання відносно того, де він може купити свіжі продукти, то зазвичай згадує про ринки. Але потрохи ринки вмирають, або на їх місцях будують великі торгові центри – супермаркети та гіпермаркети. Однак, сьогодні в Україні набирає силу тренд формату магазинів біля дому. Адже витрачати час на покупки у великому гіпермаркеті сьогодні хоче все менше людей. Наші гастромаркети Foody є саме такимb магазинами біля дому з товарами від українських крафтових виробників»,- пояснив Віктор Павлов.

За словами Віктора Павлова, Foody – це новий проєкт. Його розвиток почався з маркет-плейсу українських виробників крафтових продуктів харчування. Сьогодні Foody уявляє собою, по-перше, платформу, яка об’єднує крафтових локальних виробників. На онлайн-платформі представлено близько 150 таких виробників. При цьому за допомогою платформи кожен може власноруч створити свій магазин та продавати товар.

«Втім, звичайно, що більшості виробників цікаві офлайн-продажі – вони хочуть зайти в магазини та реалізовувати свою продукцію там. Розуміючи це, другим етапом розвитку нашого проєкту стало створення мережі магазинів. Сьогодні Foody має мережу гастромаркетів в Києві. Основна мета нашої роботи – це продаж свіжих продуктів гарної якості.

Звичайно, що підтримувати сегмент «фреш» та «ультрафреш» складно, але зрештою це добре для нас. Адже в світі набирає обертів тренд здорового способу життя, а для цього треба споживати здорові продукти. Втім, у людей не завжди є час їх купити. В наших же магазинах ми прагнемо зробити такі закупівлі зручними для споживачів і сьогодні ми закриваємо кошик продуктів харчування майже на 100%»,- повідомив Віктор Павлов.

Початковою точкою входу до мережі Foody для виробника крафтової продукції, за словами Віктора Павлова, є заповнення спеціальної онлайн-форми для того, щоб потрапити в базу виробників. Інший шлях – створення онлайн-магазину на платформі Foody, реєстрація на якій є безкоштовною. Втім, користувач платформи в подальшому сплачує комісію від продажів у розмірі 18%.

«Далі ми звертаємо увагу потенційного постачальника продукції до нашої мережі на запропонований ним асортимент. Крім того, ми звертаємо увагу на те, де та як само виробляється продукт, адже для нас головне – якість. В подальшому, ми плануймо впровадження спеціальної програми, що буде роз’яснювати виробникам специфіку сертифікації продукції. Адже сьогодні не кожен, хто виробляє якісну продукцію, знає як це зробити. І таким виробникам треба допомагати»,- висловив думку Віктор Павлов.

При цьому він зазначив, що в першу чергу при виборі постачальника продукції до мережі Foody надається перевага дрібним виробникам крафтових продуктів. В цьому ми бачимо основну місію розвитку свого бізнесу. Більш того, ми вважаємо, що в нас має бути державна програма із підтримки таких виробників»,- резюмував Віктор Павлов.

AgriGator

Відповісти

Ваш email не публікується