Неправдиві відомості містяться на 30% етикеток м’ясопродуктів у Франції • Meat-Inform
Головне управління з питань конкуренції, споживчих питань та контролю за шахрайством Франції (DGCCRF) здійснило кілька заходів з метою перевірки дотримання правил маркування та простежуваності походження м’яса (свинини, яловичини, птиці та баранини) та продуктів з нього.
Інспектори перевірили 1926 закладів (великий та середній бізнес, м’ясні магазини, оптові, переробні заводи, бійні, тваринницькі господарства, які здійснюють прямі продажі, ресторани). Рівень неточності щодо маркування та простежуваності продуктів становив понад 30%.
Практично на всіх типах об’єктів інспектори спостерігали неточності щодо зазначення національного походження продуктів, регіонального походження тварин та неправильне використання знаків якості.
У традиційних м’ясних крамницях та в м’ясних секторах великих та середніх закладів інспектори часто помічали відсутність зазначення походження м’яса, особливо часто це траплялось з телятиною.
Хоча, коли йдеться про полиці супермаркетів, на етикетках чітко вказується походження м’яса, однак і в таких мережах є недоліки щодо маркування. Так, у супермаркетах не рідко можна побачити неточну і навіть оманливу рекламу та акції.