Corteva «захлинеться» у роботі з клієнтами через рекламації — думка — КУРКУЛЬ

Corteva через некваліфіковані кадри «захлинеться» в роботі з клієнтами. Персонал компанії зацікавлений лише в прибутках та заробітках. Про це розповів власник дистриб’юторської компанії «Грейс Агро» та ексспівзасновник «Імперії-Агро» Дмитро Оцабрик у матеріалі «Ринок дистрибуції України прогнувся під великих виробників» на Kurkul.com.

 

«Corteva й інші компанії, які хочуть виходити на прямі продажі, не зацікавлені в фермерах, їм все одно. Їхня задача — це їхні прибутки і їхні заробітки. Тобто те, що вони написали, що вони хочуть бути ближчими до клієнта — це все маркетинговий хід», — розповів Дмитро Оцабрик.

 

Читати за темою: Дмитро Оцабрик: Найстрашніше, що може відбуватися між співвласниками — це гроші

Наприклад, за словами Дмитра Оцабрика, компанія-виробник, у якої є 5-6 представників в області, не може швидко реагувати на запити клієнтів. Водночас, на його думку, буде багато звернень за рекламаціями, які раніше лягали на плечі дистриб’юторів.

 

«Виробники не розуміють, скільки ми «пожеж» гасили і ось цих рекламацій, які не доходили до них: по продуктах, по насінню, по всьому іншому. Там, де через наші гарні відносини, деякі клієнти закривали очі, коли було, наприклад, розщеплення 2-3% на полях у Syngenta в «українських» гібридів. Ми клієнтів переконували, що там невеликий відсоток, але це все одно негатив, і все залежить від того, як відреагувати», — додав власник дистриб’юторської компанії «Грейс Агро».

 

Він зазначив, що раніше фермери вважали подібні інциденти «гріхом» дистриб’ютора. Щонібито  це дистриб’ютор обманює клієнтів. Але дистриб’ютори продавали те, що обіцяла компанія-виробник.

 

«Сказала Syngenta, що ми привеземо вам імпортне насіння, і дистриб’ютори кажуть: «Буде імпортне насіння». А Syngenta привозить і говорить: «Ми вам обіцяли 10 тис. посівних одиниць імпортного, а привеземо тільки 2 тис., а 8 тис. буде українського вирощування. Але ж дистриб’ютори вже продали імпортне насіння клієнтам і отримали від них передоплати», — розповів Дмитро Оцабрик.

 

Він зазначив також, що якщо у дистриб’юторів на складах є залишки з минулих сезонів, то вони змушені їх продавати дешевше. А Pioneer ніколи на дистриб’юторів їх дешевше не продавав, аргументуючи це тим, що не розрізняє роки за свіжістю, головне, щоб була схожість.

 

«Pioneer продавав двох-трьохрічної давності кукурудзу за ціною свіжого насіння, але про рік вирощування дистриб’ютор дізнавався по факту поставки. А фермер завжди думав, що обманює дистриб’ютор. Адже обіцяли одне, а привезли інше. І сьогодні Pioneer з цим стикнеться», — підсумував Дмитро Оцабрик.

 

Джерело https://kurkul.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra