На українському ринку еволюція довіри до локальних продуктів – Петро Григор’єв, директор «Агроексперт Трейд»

Вирощувати спаржу в Україні в великих масштабах вітчизняні агробізнесмени почали приблизно п’ять років тому. Але саме у “ковідному” 2020 році, ця культура здобула найбільшу популярність й викликала справжній фурор в соціальній мережі Instagram. Про причини подібної популярності та про ефективне просування продукції розповів директор “Агроексперт трейд”та один з найбільших виробників аспарагуса в Україні, Петро Григор’єв під час ХІ Міжнародної конференції «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM). Нагадаємо, що подія була організована Українським клубом аграрного бізнесу, а одним з інформаційних партнерів конференції виступила агромедіа агенція Sapienza.media. , – пише Agri-gator

«Вирощуванням спаржі ми займаємся з 2017 року. Так як плодоносити аспарагус починає на другий рік після висадки, вже в минулому році ми зрозуміли, що вже незабаром отримаємо перший врожай. Почали замислюватися над позиціюванням та контентом: що саме було би цікаво нашому споживачеві? На мій погляд, сьогодні нове покоління ототожнює себе з тим, що вони купують або вживають. Якщо їм цікаво це, вони це будуть купувати, якщо ні – вони не звернуть на продукт жодної уваги» – розповідає Петро Григор’єв.

«Аспарагус – продукт дорогий, дуже багато інвестицій було виключно на поля (вкладення в 1 га для вирощування спаржі – близько $8 тис., прим.ред.), тому для нас було дуже важливо розробити бренд» – додає виробник.


За словами директора «Агроексперт трейд», в березні, коли увесь світ охопила пандемія коронавірусу, компанія вирішила поекспериментувати, та почати продавати продукцію онлайн.

«В нас постало питання: чи зможемо ми продавати великі об’єми спаржі через соціальні мережі? Одним з найбільших переваг аспарагусу є те, що ця культура дуже фотогенічна. Вона на тарілці просто проситься, щоб ви її сфотографували. Ми вирішили зробити ставку на Instagram: ставиш фото, якийсь простий підпис, й збираєш «лайки» – згадує Григор’єв.

За словами бізнесмена, таким чином, органічний ріст за місяць склав з 1300 до 9,5 тис. унікальних підписників.
«Всі ці люди замовляли аспарагус через наш аккаунт у Instagram. Усі ці 9,5 тисяч хоча б один раз робили замовлення. Підбиваючи підсумки цього сезону, наші продажі онлайн склали трохи більше ніж 50% від продажів офлайн. Це було дуже несподівано  – ми чекали сплеску, але не такого великого» – зазначає виробник.

За словами Григор’єва, також на користь зіграло те, що компанія використовувала послуги швидкої доставки від «Нової пошти».
«Сьогодні спаржа в тебе на полі – завтра вона в тебе на столі. Нашим клієнтам це дуже подобалося. Були такі випадки, коли у нас не було можливості відправити продукцію (наприклад, відсутність продукту на момент замовлення), і ми просили наших клієнтів піти до найближчих мереж супермаркетів (Метро, Сільпо), та придбати спаржу там.

«Відповідь може здивувати, але більшість людей були готові чекати тиждень та більше, для того щоб наша компанія відправила свіжу спаржу з поля» – розповідає виробник.

За словами Петра Григор’єва, сьогодні люди все більше довіряють локальному продукту.
«Наразі я помічаю більше уваги до натуральних, фермерських, локальних продуктів. Взагалі, в зв’язку з пандемією, все більше людей почали приглядатися до того, що відбувається поруч з ними. Окрім цього, мені дуже імпонує ідея екскурсій на поля. Наприклад, я сам їздив у ягідний табір, де діти мають змогу побачити як вирощується ягода, як зберігається, який шлях проходить перед тим як потрапити на стіл» –  додав Григор’єв.
Читайте також:  Винищений “овоч буржуазії” спаржа повертається на поля України

Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується