Компаніям, що перейшли на прямі продажі потрібні ті, що вміють продавати — думка

Перехід на модель прямих продажів потребує від компаній виробників насіння та ЗЗР залучення штату висококваліфікованих працівників, які зможуть налагодити ефективну систему продажів продукції.

Про це у матеріалі на Latifundist.com розповіла представниця компанії-дистриб’ютора, яка працює на ринку понад 15 років. На її думку, компанія Corteva уже давно планувала виходити на прямі продажі.

 

«Вони зараз активно «хантять» людей на ринку. Адже вони не вміють продавати, тому їм потрібні менеджери з продажу і ті, хто вміє працювати з дебіторкою, інакше кінець року для них закінчиться плачевно», — розповіла представниця компанії-дистриб’ютора.

 

Додаючи, що з усього числа клієнтів вони вибрали відносно надійних передплатників.

 

«Хизуються, що дуже прагматичні щодо кредитів. Тому в забезпечення кредитної частини вибрали вексель. Але яке це забезпечення? Це звичайний фінансовий інструмент. Ти можеш взяти вексель, віддати його банку і той у свою чергу його прийме з дисконтом. Усе», — розповіла співрозмовниця.

 

З її слів, до виходу на прямі продажі в компанії працювали за старою схемою — накачування обсягів.

 

«З ними, наскільки я знаю, відмовилися працювати «Ерідон», LNZ Group, «Агроскоп». Але багато, такі як «ТДН», «Спектр», «Агросем», «Бізон-Тех» пішли на їх умови. І що отримали на виході? У них зараз на складах десятки тисяч мішків супер генетики Brevant», — підсумувала співрозмовниця.

 

Джерело https://superagronom.com

Відповісти

Ваш email не публікується