Андрій Жуков: під час карантину головне – не втратити людей

Щоб вижити в умовах карантину підприємці зобов’язані реагувати блискавично і ефективно. І поставлений на паузу плодоовочевий експорт – половина біди. Головне – не втратити людей, вважає Андрій Жуков, власник компанії S.B.Frozen Foods, яка спеціалізується на виробництві заморожених ягід, фруктів і грибів.
Про це агроексперт розповів під час онлайн-вебінару “Як змінюються правила ведення агробізнесу через пандемію Covid-19 і карантин”, організованого агромедіа-агенцією Sapienza, пише Agri-gator    

“У зв’язку з нинішніми обмеженнями працювати стає з кожним днем ​​складніше. Однак українські бізнесмени за своє життя різного побачили і стали гнучкими в ухваленні рішень, тому ми готові до таких екстрених речей.
Ніхто не відміняв онлайн-торгівлю і доставку. Закритися – найпростіше, а ось попрацювати онлайн, з доставкою та не втратити напрацьовану клієнтську базу, зараз це дуже важливо.
Сьогодні можна доставляти практично будь-який товар, а ось наскільки це економічно вигідно, утримувати персонал і здійснювати доставку – це вже вирішує кожен як керівник сам “, – говорить Андрій Жуков.

“Головне – не втратити людей! Основних фахівців, особливо це стосується виробників. Нам всім потрібно переходити на кінцевий продукт – він коштує зовсім інших грошей. У нашій країні немає культури споживання заморожених ягід.
Були і залишаються городи і приватні сади, у багатьох ростуть кущі малини, смородини, яку кожен морозить, робить консервацію … І на сім’ю або навіть дві-три сім’ї таких запасів вистачає.
У той же час в країні з’явилося чимало кав’ярень, кафе і ресторанчиків, в яких продають ягідні коктейлі, смузі і випічку з ягодами. Ось в цьому напрямку українським виробникам і треба б подумати “, – підкреслив директор компанії S.B.Frozen Foods.

“Наскільки це актуально під час карантину? Народ пішов, скупився, витратився. У всіх стало менше грошей, зменшилося споживання основних продуктів харчування, того ж хліба, гречки і так далі. Чи зможе в таких умовах людина прожити без ягід? Напевно, зможе.
Але завжди після рецесії настає зліт. І ось тоді вже ті, хто будуть першими – ті опиняться у виграші “, – вважає Андрій Жуков.
“Що стосується експорту, я все одно в оптимізмі, хоч і є чимало обмежень. На наших складах все ще зберігається продукція і в досить великому обсязі, яку через коронавірус ми не можемо активно продавати. 97% зараз – це експорт в країни Євросоюзу, межі яких сьогодні все ще закриті.
Поки холодно, вірус буде поширюватися досить швидко, але, як тільки в європейських країнах потеплішає, буде певний “видих”, до якого потрібно бути готовим усім українським підприємцям “, – упевнений Андрій Жуков, власник компанії S.B.Frozen Foods.

Будьте на крок попереду: ще більше актуальних новин аграрної галузі у нашому    Telegram

Agri-gator    

Відповісти

Ваш email не публікується