«Три місяці карантину – критичний термін для українського бізнесу» – Андрій Жуков, S.B.Frozen Foods

Українська компанія S.B.Frozen Foods, що спеціалізується на виробництві заморожених ягід, фруктів і грибів, планує відновити поставки в європейські країни. Зокрема, власник компанії, Андрій Жуков, повідомив про заплановані контракти з французькими переробниками, на кінець квітня, під час онлайнвебінару      “Як змінюються правила ведення агробізнесу через пандемію Covid-19 та карантин”, що сьогодні проводить агромедіаагенція     Sapienza.media, – повідомляє Agri-gator 

За словами інвестиційного банкіра, і власника компанії S.B.Frozen Foods, 3 місяці в режимі карантину – це критичний термін для українського бізнесу.

«Вже сьогодні складно підтримувати колектив, менеджерів, виробництво. На наших складах ще є продукція в достатньому обсязі, яку через коронавірус ми не можемо активно продавати. Але щодо продуктів харчування – є «світло в кінці тунелю»: переважна більшість партнерів в Європі вже висловлює готовність до відновлення поставок»- ділиться Андрій Жуков.

Зокрема, експерт повідомив про можливі контракти з Францією, і про відновлення поставок з 15-20 квітня поточного року.

«У Франції наразі працює 10-15% заводів з переробки продуктів харчування. Серед населення дуже активно розходиться молочна продукція – йогурти, молоко, сиркові десерти. Ягоди в якості наповнювача десертів, і для виробництва смузі і джемів – їм необхідні. Слід зазначити, що саме Україна є однією з найбільших країн постачальників, тому відновлення поставок вкрай важливе»- констатує власник S.B.Frozen Foods.

Також під час веб-конференції Андрій Жуков дав рекомендації всьому українському бізнесу, який зараз працює в обмеженнях, переходити в режим онлайн-роботи, і по можливості займатися доставкою товарів своїм споживачам. Крім цього, експерт наголосив на важливості збереження основних фахівців на виробництві.
Своєю думкою стосовно  ситуації на ринку ягід, під час першої веб-конференції “Як змінюються правила ведення агробізнесу через пандемію Covid-19 та карантин” також поділився  економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак . Зокрема,  фахівець  зазначив, що   закриття ринків у сезон надходження на ринок свіжої ягоди, буде катастрофою для свіжого ягідного бізнесу України.

“Стосовно реалізації ягід, на супермаркети припадає менше 3% продажу такої свіжої продукції. Тому закриття ринків у сезон надходження на ринок свіжої ягоди, буде катастрофою для свіжого ягідного бізнесу. Особливо для малого та середнього виробника”, – нагадує економіст ФАО.

Що ж стосується реалізації свіжих ягід у супермаркетах, тут, на думку фахівця, українські виробники матимуть інші проблеми.

“Якщо говорити про свіжу продукцію, то більшість мереж супермаркетів, якби у них була така можливість, взагалі закрили б такі відділи – більшість мереж на них грошей не заробляють.

Навіщо взагалі мережам супермаркетів плодоовочева продукція? Якщо ти не матимеш якісного плодоовочевого відділу, до тебе не прийде якісний багатий споживач, який витратить гроші і в інших відділах.

Однак овочева продукція для них проблема. Чому? Вона псується, є проблема з дотриманням вимог постачальниками та інше. Нажаль, серед українців поки що не має культури споживання замороженої продукції (зокрема ягід), тому ми її експортуємо”, – додав Андрій Ярмак.

Читати також: Андрій Жуков: ягоди стають трендовим бізнесом

Будьте на крок попереду: ще більше актуальних новин аграрної галузі у нашому Telegram

 Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується