«Нідерландські й українські підприємці намагаються уникати ризиків» – Рейнауд Наутен

Нідерланди – другий найбільший експортер сільськогосподарської продукції в світі. Країна має дуже розвинену логістичну мережу і входить у п’ятірку найбільш привабливих для іноземних інвесторів. “Цих успіхів ми досягли завдяки налагодженій співпраці між урядом, бізнесом та дослідними центрами”, – розповів Рейнауд Наутен, Радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні під час виступу на Міжнародній конференції аграрного бізнесу “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”, – повідомляє Agri-gator

“В 2020 році з метою оновлення глобального іміджу Нідерланди провели ребрендинг і запровадили новий логотип. Відтепер країна називається Нідерланди, а не Голландія. Крім того, зробили наголос на цінностях: відкритість, інноваційність, всеосяжність. По-новому сформулювали пропозицію країни світові” – зазначив у своєму виступі Наутен.
Нідерланди – надійний партнер у досягненні цілей сталого розвитку ООН, сприянні миру та безпеці, верховенству права, соціальній справедливості, сталості, культурному обміну та поширенню знань.
З метою залучення партнерів до запровадження сталих систем виробництва продуктів харчування Нідерланди ініціювали кругову модель сільського господарства, яку представляють під брендом «Farming the future”.
“Економічна дипломатія – взаємодія уряду Нідерландів із державними установами країн –
торгівельних партнерів для досягнення економічної мети: доступу до ринків, досягненні
прозорості правил на ринку, вирішенні певних проблем по доступу на цей ринок нідерландських компаній. До цього процесу залучені всі організації, які мають представляти інтереси нідерландського бізнесу на міжнародній арені: торгово-промислові палати, Міністерство закордонних справ, Міністерство економіки, Нідерландське агентство підприємництва, дипломатичні представництва та посольства, які є в різних країнах, і, що теж дуже важливо – королівська родина» – розповів Рейнауд Наутен.
Для координації роботи уряду, об’єднань виробників та компаній у Нідерландах створено спеціальну стратегічну раду, яка на початку кожного року укладає план виїзних торгових місій. Рейнауд Наутен переконаний, що найголовніший фактор успіху – узгодженість стратегій державних органів і компаній. Нідерландське агентство підприємництва, виконавчий орган при Міністерстві економіки, реалізує програми підтримки розвитку та експорту. Саме сюди звертаються нідерландські підприємці. Радник з питань сільського господарства також зазначив, що програми підтримки і взаємодії державних і приватних
організацій постійно реформуються і вдосконалюються.
Читайте також: Прибутковий експорт: робимо швидку і дешеву аналітичну розвідку
«Однією із нових ініціатив є NL works, або «робоче місце». В рамках цієї програми великі підприємства створюють державно-приватні партнерства, спільно з урядом планують виходи на стратегічні ринки і
спільно інвестують» – додає Рейнауд Наутен.
«За результатами дослідження нідерландського соціального психолога Джерарда Хофстеде,
є важливий параметр, в якому українські і нідерландські бізнесмени дуже схожі. І ті, й інші не люблять вдаватися до ризикових операцій, а надають перевагу покроковому плануванню діяльності» – підсумував Рейнауд Наутен.
Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується