Український здоровий снек підкорює ринки Данії

Все частіше український споживач робить вибір на користь продуктів, що дозволяють вести здоровий спосіб життя. І, як виявляється, до цієї категорії потрапляють навіть спеціальні снеки. Протягом п’яти років ТМ «Еко-чіпси» займається виробництвом сушених фруктів та овочів без консервантів. Різноманітність такої продукції вражає – від сушеного яблука до буряка. Про створення та виробництво здорових снеків в ексклюзивному інтерв’ю Agrigator, розповів засновник ТМ «Еко-чіпси» Олексій Руденко.

-Розкажіть, як виникла ідея створити цей продукт?
Олексій Руденко
: П’ять років тому в нас був гарний урожай яблук. Щоб вберегти їх вітамінний запас ми вирішили спробувати їх засушити. Після моїх експериментів та відгуків про їх незвичний смак, вирішив, що їх потрібно скуштувати кожному. Почали робити їх більше та сушити не тільки яблука, а й інші фрукти та овочі. Варто сказати, що 5 років тому це було для багатьох ноу-хау, 70-80% людей, коли бачили нашу продукцію –  не очікували, що сушені фрукти можуть бути такими смачними, враховуючи, що там немає консервантів.

70-80% людей, коли бачили нашу продукцію –  не очікували, що сушені фрукти можуть бути такими смачними, враховуючи, що там немає консервантів

-Як виглядає виробництво для сушіння фруктів та овочів?

Олексій Руденко: Сьогодні безпосередньо на виробництві в нас працює сім чоловік. Ще чотири людини допомагають нам з продажами. В нас є 10 потужних сушарок, але хотілось би звичайно, кращого обладнання. Втім воно коштує значно дорожче – ціни на сушарки для виробництва такого спектру продукції стартують від 10 тис. доларів. Чим потужніше устаткування, тим воно ефективніше з точки зору витрат на одиницю продукції. Але неабияку роль відіграє людська праця, адже є багато нюансів на кожному етапі виробництва, які потрібно враховувати, щоб не зіпсувати продукт.

-Протягом п’яти років, що Ви працюєте на ринку, наскільки збільшився попит на Вашу продукцію?

Олексій Руденко: Варто зазначити, що змінилися тренди на нішеву продукцію. Всі хочуть їсти натуральне, без підсилювачів смаку та  цукру, але при цьому, щоб було смачно. Також споживач хоче, щоб таку продукцію можна було взяти з собою в дорогу і була можливість перекусити на ходу.  Завдяки зручній упаковці і натуральності нашої продукції, попит з кожним роком збільшується.  Наприклад, в минулому році, ми вже їздили з продукцією «Еко-чіпси» на виставку, яка проходила в Абу-Дабі, ОАЕ.

Читайте також, Грузинський стартап: яблучні чіпси для експорту в Китай

-Ви плануєте виходити з «Еко-чіпсами» на зовнішні ринки та збільшувати власне виробництво, або з кимось скооперуватись?
Олексій Руденко: Власне, наразі ми розглядаємо обидва варіанти. Проведені нами маркетингові заходи вже зараз дають результати: досить швидко зростає попит на наш продукт як в Україні, так і за кордоном. Задовольнити який власними виробничими потужностями стає важко. Тому ми готові до консолідації з іншими виробниками фруктових чіпсів і запрошуємо їх до співпраці. Але все залежить від того, як буде виходити, або як ми будемо знаходити невеликі точки збуту.  Перш за все сьогодні нам потрібно знайти інвестиції і купити більш потужне обладнання. У нас вже є потенційний замовник з Данії – йому дуже сподобалися наші зразки, які ми висилали на пробу та найближчим часом зробимо перші поставки.

ми готові до консолідації з іншими виробниками фруктових чіпсів і запрошуємо їх до співпраці

-Як краще зберігати продукцію та скільки часу це можливо?

Олексій Руденко: Термін зберігання наших чіпсів – до 1 року і вище.  Зберігати їх бажано в сухому, прохолодному місці, в герметичній упаковці.

-На Вашу думку, які переваги має нішевий ринок?

Олексій Руденко: При роботі на ньому відкриваються великі канали збуту.  Це можуть бути фітнес-центри, школи, ресторани, готелі, аеропорти, вокзали, магазини здорового харчування.  Все це представляє собою дуже широкий спектр на внутрішньому ринку, навіть якщо ми не маємо на увазі експорт.

Катерина Тудакова, журналіст Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується