S.B. Frozen Foods: як вийти з парадигми дрібного підприємництва та почати реалізовувати амбіції в повну силу

Близько 2 років тому інвестиційний банкір Андрій Жуков зі своїми партнерами прийняв стратегічне рішення: вкласти кошти в ягідний бізнес та стати власником підприємства S.B.Frozen Foods. Сьогодні підприємство закуповує продукцію у малих фермерів, має власні поля та лінію заморозки і переробки в Івано-Франківській області України, а також експортує плодоовочеву продукцію в ЄС та інші країни.
Як вийти компанії
з парадигми дрібного підприємництва та почати реалізовувати амбіції в повну силу, власник ягідного бізнесу розповів у спілкуванні з журналістами Agri-gator.com

Чому Ви прийняли рішення зайнятися ягідним бізнесом?
Андрій Жуков:
Як інвестбанкір я спеціалізуюся на напрямку агробізнесу та маю великий практичний досвід у роботі з аграрними підприємствами. На мій погляд, в Україні ягідний бізнес – молодий, і знаходиться наразі в фазі зростання. Довгий час я займався трендвотчінгом: вивчав цю тему та шукав перспективні проекти для себе та своїх партнерів. Головним завданням було знайти те, що викликало би справжній драйв і бажання розвивати цю справу, а не банальна реалізація власних інтересів отримання доходу. Паралельно з цим, знайомі почали розповідати мені про лохину як про нову культуру, багато хто з них заклав плантації на декілька гектарів. Також я помічав, що велика кількість людей переходить на здорове харчування, і зрозумів, що ягоди можуть стати саме цим трендовим бізнесом.

Головним завданням було знайти те, що викликало би справжній драйв і бажання розвивати цю справу, а не банальна реалізація власних інтересів отримання доходу

Яким був старт компанії, і з якими першими проблемами довелося зіткнутися?
Андрій Жуков: Мій вхід як інвестора, був спрямований на посилення існуючого бізнесу – заводу. Це було правильне партнерство з сильною компетенцією в плані виробництва, і ми разом сформували нову стратегію розвитку. Розвивали не тільки з точки зору вкладення коштів, а й з метою зміцнення по частині маркетингу, системності процесів, підходів, технологій, потужностей. Разом нам вдалося змінити мислення, вийти з парадигми дрібного підприємництва, та почати реалізовувати амбіції по-крупному, на іншому рівні.

Виступаючи на конференціях, Ви доволі часто ділитеся своїми ноу-хау власного бізнесу, а також інформацією про ціни та технології. Вас не лякає конкуренція?

Андрій Жуков: Український менталітет – я все сам, не віддам нічого нікому – вже давно не працює. Я не боюся конкуренції, більше того, виступаю за те, щоб українські виробники і переробники працювали в кооперації. Адже синергія наших зусиль дасть можливість формувати спільні партії продукції на експорт, гарантувати імпортеру необхідні обсяги та асортимент. Я хочу об’єднуватися з іншими фермерами та агробізнесменами для збільшення товарних партій і різноманітності нашої продукції на світовому ринку. У мене зараз, наприклад, є інформація про контракт на бобові (нут). Наша спеціалізація інша – мої умови зберігання не підходять, ми займаємося  заморожуванням. Але я цілком готовий передати цей договір іншому, напишіть на info@sbfrozenfoods.com, та реалізуйте контракт.

Український менталітет – я все сам, не віддам нічого нікому – вже давно не працює

На конференції «Збільшення прибутків в агробізнесі»  у Києві Ви згадували про робочі поїздки в Європу. Чи можна застосувати європейський досвід в українських реаліях?

Андрій Жуков: На мій погляд, нашим бізнесменам бракує сміливих ідей, руху. 99%  постачальників не знають англійської мови, і не можуть підтримати розмову з європейськими партнерами без перекладача. У 75% немає електронної пошти, а якщо є, то відповідь можна отримати через тиждень, а то і місяць. Мені запам’яталися слова екс в.о  міністра аграрної політики та продовольства Ольги Трофімцевої на цій конференції. Зокрема, вона розповідала про те, як звела іноземних партнерів з українськими виробниками. Ті взяли на себе зобов’язання виконати контракт, а через деякий час просто перестали виходити на зв’язок. Таких компаній досить багато. У S.B. Frozen Foods дотримуються зовсім інших підходів, ми формуємо відповідальний ланцюг поставок, системно працюючи на ринку. Також у компанії робиться усе можливе, для того щоб відповідати стандартам міжнародної торгівлі.

Читайте також: Названо умову для досягнення максимальної прибутковості в ягідному бізнесі

Які переваги, на Ваш погляд, українських продуктів на зовнішніх ринках  ?
Андрій Жуков: Я вважаю, що у нас в Україні є унікальні продукти. S.B. Frozen Foods співпрацює з малими фермерами по всій Україні, які вирощують і збирають якісні «дикороси»: ягоди, гриби, які знають на світовому ринку. Коли приїжджає переробник з Європи до нас, він чітко знає, звідки йому необхідно брати продукцію, з якого регіону, якої якості. Йому відомо, що наприклад, екологічно чиста ягода росте на Прикарпатті України. Тому наразі завдання компанії – це виробництво та реалізація якісної, згідно з європейськими стандартами, агропродукції та продукції з високою доданою вартістю на внутрішніх та зовнішніх ринках.

Коли приїжджає переробник з Європи до нас, він чітко знає, звідки йому необхідно брати продукцію, з якого регіону, якої якості

Наскільки той рівень прибутку, на який Ви вийшли на даний момент, відповідає початковим очікуванням?

Андрій Жуков: В першу чергу мене цікавить просування, розширення та експансія бізнесу на європейські ринки. Я розумію, що протягом як мінімум 3 років в компанію потрібно ще вкладати кошти. Сьогодні наша стратегія – стати надійним партнером для операторів українського ринку і зарубіжних партнерів.

Читайте також: Орієнтація на експорт: як зробити агропродукцію прибутковішою

Більше інформації про S.B. Frozen Foods за посиланням або за адресою info@sbfrozenfoods.com
Agri – gator

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra