Перші результати дослідження ринку органічної плодоовочевої продукції

0

На презентації, ініційованої Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) було представлено перше видання «Дослідження ринку органічної плодоовочевої продукції». Експерти галузі обговорили розвиток ринку органічної продукції, та представили результати дослідження/

Вперше в Україні, за ініціативи Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) було проведене дослідження ринку плодоовочевої органічної продукції – тенденцій, розбору реальної
ситуації, та прогнозів розвитку ринку. Дослідження також ураховує проблеми і потреби виробників, та дає повну картину динаміки ринку, його проблем і можливостей, розвіває міфи про органічне виробництво, що можуть втримувати розвиток галузі.

За словами Дмитра Ніколаєва, менеджера Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), наразі одними із найголовніших причин, які уповільнюють розвиток ринку органічної продукції, можна назвати економічну ситуацію в Україні, яка перешкоджає на рівні бізнес-діяльності та в збуті – через низький рівень купівельної спроможності населення, ускладнений експорт з України, та відсутність ринків збуту, бо на дорогий продукт складно знайти покупця. Також експерт закцентував увагу на зростанні сировинної ланки, – держава компенсує витрати на саджанці, а не на переробку, у той час як «вузьке місце» переробки стримує зростання ринку.
Крім цього, Ніколаєв відмітив важливість взаємодії із банківським сектором: “Експорт вимагає значних капіталовкладень у виробництво, інфраструктуру, сертифікацію, маркетинг. Виконати всі умови можливо тільки при наявності доступу до фінансових ресурсів і готовності банківського сектора працювати з компаніями плодоовочевого сектору”.

Олена Дейнеко, керівник Organic Business School на круглому столі заходу зробила наголос на тому, що внутрішній ринок збуту Україні потрібно стимулювати. Наразі внутрішній ринок споживання замалий і розвивається повільно, переважно лише у великих містах.
Експертна думка представників UHBDP відносно необхідних шляхів розвитку – це пошук стратегій збуту, створення доданої вартості у вигляді переробки, диверсифікацію переробки, збут органічної брендованої переробки на експорт та внутрішній ринок України.

Agri – Gator

Відповісти

Ваш email не публікується