Альтернатива коров’ячого молока: підприємець планує випуск на ринок кобилячого молока

Українська молочна індустрія - галузь з цікавою динамікою і активними змінами економічного ландшафту. За останні кілька років Україна вперше увійшла в десятку світових лідерів з експорту саме молочної продукції. Одним з "new age" молочної індустрії може стати вихід на ринок кобилячого молока.

За заявою міністра аграрної політики і продовольства Олени Ковальової, за минулий рік, молочних продуктів було реалізовано на суму понад 57 млрд. гривень. Як зазначила заступник міністра, тваринництво є особливою областю сільського господарства, стан розвитку якої вагомо впливає на економічний потенціал агропромислового комплексу країни.
При цьому, важливо відзначити розширення пропозицій молочного сектора. З’являються нові види молока: органічне козяче і овече, соєве, кокосове, кунжутне, мигдальне, кешью, а також горіхове, рисове, макове і молоко з вівсяних пластівців. У порівнянні зі звичним коров’ячим молоком, білкові молекули подібної продукції засвоюються організмом значно легше.


Одним з “new age” молочної індустрії може стати вихід на ринок кобилячого молока. Журналісту Agri-gator вдалося поспілкуватися із засновником компанії Dengoff AgroFamily – Богданом Балагурою, який планує одним з перших в Україні запустити на ринок виробництво кобилячої молочної продукції.

За словами підприємця, ідея прийшла випадково. Зоотехніки вивели породу кобилиць, самі не знаючи, що вона ідеально підійде для виготовлення кумису. Перші спроби виробництва були на примітивному рівні, в приміщенні, що не відповідає нормам для виготовлення подібної продукції. Але навіть незважаючи на перераховані фактори, напій вийшов добрим за смаком, і моментально завоював популярність серед знайомих бізнесмена.

«Люди почали дзвонити і цікавитися – де купити кумис в Києві? Попит зростав, ми зрозуміли, що ідея  правильна, і дійсно має право на життя. З цього моменту постало питання, як вдосконалити наш продукт.»- розповідає підприємець.

Незважаючи на те, що кобиляче молоко – досить маловідомий продукт на українському ринку, в багатьох західних країнах останнім часом відзначається хвиля інтересу в бік даної продукції. Як зазначає Богдан Балагура, однією з найбільш активних країн-імпортерів є Швейцарія. Туди кобиляче молоко транспортується у вигляді порошку, та застосовується в косметології. Кінцевий продукт виходить досить дорогим, навіть за мірками швейцарців.
За визнанням бізнесмена, на даний момент основна проблема виробництва і поставки продукції на український ринок полягає не в якості, сировині або обсягах, а виключно в людях.
«Потрібно розуміння ринку, якого поки немає. Наразі для мене це цікава жива історія, яка одрізняється од інших. І ця історія може допомогти капіталізації бізнесу »- підсумовує Балагура.

Agri-Gator 

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra